вторник, 9 декември 2014 г.

Министър Москов, по-добре ли е умрял циганин вместо пребит лекар?! *

От известно време из интернет пространството се носят думите на министър Москов и всичкото живо политик се втурна да го заклеймява като ксенофоб и расист. Как искал да въведе нови правила и да променял видиш ли вида, в който излизат линейките навън. И веднага стигнахме резонно до оставката му. Повод за моите писания е статията на многоуважавания другар Папазян..., който все по-често пише странни и поръчкови статии. Преди, когато се ограничаваше до футбола, нещата бяха доста по-добри. Сега бъка от интересни предположения и благоразположение към циганите. Аз си признавам, че не съм ксенофоб, расист или нещо по-лошо, но някак от вътре ми иде да му изръкопляскам на министъра. Време беше някой да излезе и да каже истината и не ме интересува какво е съотношението между бити от бели и бити от цигани лекари, най-малкото защото до сега не съм видяла осъден циганин, докато българи има много такива. В нашата държава има един основен проблем, че някои са по-граждани от други и като такива, много често си позволяват да се възползват от благата на същата тази държава, но видиш ли, без да спазват някакви задължения към нея. А навсякъде по света, хорицата казват, че видиш ли, след като имаш права, то имаш и задължения. Не знам къде другаде има държава, в която на циганите им се позволява да не си плащат ток, вода, не биват съдени, а държани като изгоден електорат и ползвани за различни цели. О да, другарю Папазян, част от политиците, нямат сметка циганите да бъдат образовани, да бъдат накарани да си плащат здравни осигуровки и да ходят навреме на лекар, за да не изпадаме в ситуации като тази, да бъдат пращани полицаи с линейката. Всеки един от нас знае, че ако не плаща данъци, ток, вода, телефон, не спазва реда, то във всеки един момент може да бъде санкциониран, арестуван или да му бъде спрян тока, водата, телефона и изобщо да си има проблеми със съответните власти. А от парламентарната трибуна господа политиците, излъскани до блясък, под булото на властта ни обясняват как ние не трябва да защитаваме министъра, защото той нарушавал нечии права. Господа и дами политици, а моите права кой ги защитава? И защо аз да мра, докато някъде бият медиците? Аз също разчитам на тези линейки, на тези специалисти, на тази помощ. И докато аз си плащам, за да получа навременна и адекватна помощ, там някъде бият медиците и им пречат да стигнат до мен... До тези, които си плащат, за сметка на тези, които доят системата. Аз, а и хиляди като мен, не са съгласни господа и дами и ни писна всичко да е за наша сметка! *Министър Москов, по-добре ли е умрял циганин вместо пребит лекар?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар