вторник, 23 ноември 2010 г.

Размисли и страсти....

Наскоро пътувах, отново... До България...

Изумена съм от много неща... И тъжна... И се опитвам да свикна с тази нова страна, която не познавам...
Хората карата безумно, опитвайки се да превърнат новите си летящи килими в купчина скрап, размазвайки  и себе си и тези, които имат нещастието да се намират около тях... Пътищата са осеяни с малки тъжни черни купчинки по които може да се проследи безразсъдството на един народ...
От телевизиите ни заливат турски сериали - къде останаха добрите стари латино сериали???
От всяко второ заведение се чува чалга... и се ветреят цици... Лошо няма, но нещо в повече ми идват... Все пак не съм мъж:)
Новините са пълни с потресаващи събития...
И с Великолепната шесторка...
Ето това е безумие - да събираш пари за нещо, което трябва да е приоритет и грижа на държавата... Да тормозиш хората, като ги караш да отделят последните си пари, залъгвайки ги и показвайки им апокалиптични картини...
И противопоставяйки ги на двойки със стерилитет...Интересна теза битува из пространството, че видиш ли ако двойките с проблеми си осиновят децата от домовете, то те ще се изпразнят...
 Не знам защо обаче не ми се вярва... И си мисля колко е цинично, като един прословут политик, който искаше да направи ин виво деца...
 Странно, аз ли бъркам нещо или света се променя прекалено бързо за мен?

4 коментара:

  1. Лошо няма с циците, ама поне да бяха истински ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Няма:) а и трудно се намират истински:)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз този пост мога да го перифразирам и за Бавария. Но за дълбоооката провинциална Бавария.циците не са разветрени, а разтресени, прикачени на мощните женски телеса, някъде под брадата и подмишничавите катерички.
    Сериалите са немски и предимно с арийски артисти.А политическите предавания са под темата Сарацин - кух като капуцин, мигрант- прост демонстрант.
    Не им обръщай внимание на безумните. Има ги навсякъде!

    ОтговорИзтриване
  4. Така е да, ама понякога ми идват в повече...

    ОтговорИзтриване